Címke: állatorvos

Tudod, mennyi idős a kutyád?

Mint minden gazdi, bizonyára te is fejből meg tudod mondani, hány éves a kutyád, de tudod, mennyi idős valójában? Egyes vélemények szerint éveik számát meg kell szorozni 7-tel, hogy megtudjuk “emberi korukat”, de az igazság az, hogy több szempontot is figyelembe kell venni kutya-barátaink valódi korának meghatározásakor. A kíváncsiak számára összegyűjtöttünk néhány fontos információt, az öregedés jeleitől kezdve, az idős és öreg kutyák közti különbségeken át egészen egy életkormérőig, amelyre oda kell figyelni, hogy idős barátaink egészségesek és boldogok maradjanak.

Kisállatok oltása: 5 tény és tévhit

Gondját viselni egy kisállatnak élethosszig tartó felelősség, és rengeteg feladatot jelent: nem csak boldog életet kell biztosítani neki, de meg kell őrizni egészségét is. Ennek egyik legjobb módja az oltás. Ám ez nem könnyű ügy, hiszen az oltásokat övező rengeteg tévhit és álhír akár veszélyes is lehet négylábú barátainkra. Íme a leggyakoribb tévhitek cáfolata.

Szeptember 28.: A veszettség elleni küzdelem világnapja - Együtt csökkenthetjük az esetek számát

A veszettség nem egzotikus betegség - Európa még mindig érintett, hiszen a vadállomány fertőződhet -, hanem a világ egyik legfenyegetőbb zoonózisa. Tudtad, hogy világszerte évente közel 30 000 gyermek haláláért felelős? Te is segíthetsz a vírus terjedésének megakadályozásában! Tudj meg többet cikkünkből és hívd fel a figyelmet rá, hogy a világ jobb hely lehessen.

A felelős kutyatartás világnapja: 3 tipp, mellyel megóvhatod kedvencedet

Együtt élni egy kutyával nem csak öröm, de kiváltság és egyben hatalmas felelősség is. A kutyatartás nem merül ki abban, hogy enni és inni adunk neki, fekhelyet biztosítunk számára, labdázunk és trükköket tanulunk vele. A legfontosabb, hogy vigyázzunk az egészségére. Íme a 3 legfontosabb teendő, mellyel megóvhatod szeretett barátod egészségét.