Aktuális hírek

Az éghajlatváltozás hatásai kedvenceink viselkedésére

Amikor valaki azt mondja, éghajlatváltozás, az első dolog, ami eszembe jut, az emelkedő hőmérséklet. Gyakran kapunk képeket kis jégdarabokon sodródó jegesmedvékről, hogy ezzel hívják fel figyelmünket az éghajlatváltozás következményeire. Talán könnyebb átadni az üzenetet egy ilyen élethű ábrázolás segítségével. Az éghajlatváltozás következményei azonban nem mindig mutathatók be ilyen egyértelműen. Az éghajlatváltozás kedvenceink viselkedésére gyakorolt hatását például nem olyan könnyű észrevenni, ezért gyakran alábecsülik azt. Attól, hogy valami nem böki ki a szemünket, még nem jelenti azt, hogy nincs is ott.

Egy az egészség

Mindannyian kapcsolódunk egymáshoz, emberi jólétünk szorosan összefonódik az állatok egészségével és környezetünkkel, amit megosztunk egymással. Számos mai egészségügyi probléma megoldásához az "Egy az egészség" megközelítésre van szükség.

Föld Napja: környezetvédelmi tippek gazdiknak

A melegebb hőmérséklet okozta éghajlatváltozás évről évre veszélyesebb, a természet és a vadon elővilága folyamatosan károsodik. Emellett a kiskedvencek és más háziállatok egészsége is érintett. Felelősségteljes gazdiként a te kötelességed, hogy a környezet mellett kisállatodat is megóvd. A Kisállatorvos.hu szakértői összegyűjtöttek néhány hasznos, a mindennapi életedben alkalmazható tippet a Föld Napja alkalmából, melyekkel biztosíthatod a saját, és kisállatod jövőjét ezen a bolygón.

3+1 tipp a szakértőktől, hogyan óvjuk meg kedvenceinket tavasszal

Itt a tavasz, és már a természet is ébredezik; csodálatos időszak ez. A hőmérséklet emelkedik, a növények kivirágoznak, és napról napra világosabb lesz. Ám a tavasz számos veszélyt rejt a kisállatok számára, melyekkel a gazdik nincsenek tisztában. A Kisállatorvos.hu szakértői összegyűjtöttek néhány elengedhetetlen dolgot, amelyre tavasszal egy felelősségteljes gazdinak figyelnie kell.
Macskám van Nyulam van Kutyám van
kutya macska háziállat éghajlatváltozás állatorvos parazita kisallatorvos; poft; vedd meg a mi jovonket is; parazita; eghajlatvaltozas; kutya; macska; egy az egeszseg kullancs bolha gazdi felelősségteljes zero-waste Föld Napja parazitaelleni készítmények kisállat élősködők galandféreg vektorok útján terjedő betegségek oltás nyakörv rácseppentő oldat rágótabletta allergia ivartalanítás éghajlatváltoz Kutya - az első lépések Kutya - gyakori betegségek Kutya - állatorvosnál Kutya - egyéb tippek és tanácsok Macska - az első lépések Macska - gyakori betegségek Macska - állatorvosnál Macska - egyéb tippek és tanácsok Nyúl - az első lépések Nyúl - gyakori betegségek Nyúl - állatorvosnál Nyúl - egyéb tippek és tanácsok gazdi-kisokos gazdi-leszek allati-toplistak