Aktuális hírek

Milyen kisállat illik a személyiségedhez?

Magadhoz vennél egy négylábú társat? Egy kisállat örökbefogadása hosszú éveken át meghatározhatja a mindennapjaidat. Ha megtalálod azt a házikedvencet, amelyik a leginkább illik hozzád, sok-sok nevetésben és szeretetben lehet részed, így érdemes alaposan átgondolni ezt a döntést! Az alábbi kvíz segíthet neked az első lépésben és a legfontosabb kérdés eldöntésében: te kutyás vagy macskás típus vagy?

Immunizációs világhét: ezekről az oltásokról sose felejtkezzünk el!

Április 24. és 30. között ünnepeli a világ az Immunizációs Világhetet, melyet az Egészségügyi Világszervezet (WHO) hirdetett meg, hogy felhívja a figyelmet a védőoltások fontos szerepére. Az univerzális és kötelező védőoltások felnőttek és gyermekek millióinak életét és egészségét védik. Az oltásoknak köszönhetően sikerült teljesen kiirtani a himlőt, és számos más betegség is hamarosan eltűnik a föld színéről.

Gyerünk ki a szabadba! 5+1 tavaszi tipp kutyás gazdiknak

Ahogy melegszik az idő, a levegő pedig megtelik kellemes virágillattal és madárcsicsergéssel, egyre inkább a szabadba kívánkozunk – akárcsak kedvenceink. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogyan élvezhetjük legjobban a tavaszi napokat négylábú barátunkkal!

A külső élősködők elleni védelem - 2. rész

A légkör évről-évre egyre melegszik. Az enyhe telek és a forró, nedves nyarak kiváló feltételeket teremtenek az olyan parazitáknak, mint például a bolhák és a kullancsok. A bolhák egész évben veszélyesek, ezért nem szabad megfeledkeznünk az ellenük való védekezésről, de a kullancsok is egyre aktívabbá válnak, és gondolnunk kell arra, hogy még azokban a hónapokban is támadhatnak, amelyekben korábban esetleg nem tették.
Macskám van Nyulam van Kutyám van