Aktuális hírek

Egy az egészség

Mindannyian kapcsolódunk egymáshoz, emberi jólétünk szorosan összefonódik az állatok egészségével és környezetünkkel, amit megosztunk egymással. Számos mai egészségügyi probléma megoldásához az "Egy az egészség" megközelítésre van szükség.

Föld Napja: környezetvédelmi tippek gazdiknak

A melegebb hőmérséklet okozta éghajlatváltozás évről évre veszélyesebb, a természet és a vadon elővilága folyamatosan károsodik. Emellett a kiskedvencek és más háziállatok egészsége is érintett. Felelősségteljes gazdiként a te kötelességed, hogy a környezet mellett kisállatodat is megóvd. A Kisállatorvos.hu szakértői összegyűjtöttek néhány hasznos, a mindennapi életedben alkalmazható tippet a Föld Napja alkalmából, melyekkel biztosíthatod a saját, és kisállatod jövőjét ezen a bolygón.

3+1 tipp a szakértőktől, hogyan óvjuk meg kedvenceinket tavasszal

Itt a tavasz, és már a természet is ébredezik; csodálatos időszak ez. A hőmérséklet emelkedik, a növények kivirágoznak, és napról napra világosabb lesz. Ám a tavasz számos veszélyt rejt a kisállatok számára, melyekkel a gazdik nincsenek tisztában. A Kisállatorvos.hu szakértői összegyűjtöttek néhány elengedhetetlen dolgot, amelyre tavasszal egy felelősségteljes gazdinak figyelnie kell.

Nyúlkedvenceinket érintő fertőzések: 2 végzetes betegség, mely megelőzhető

Rendszeresen viszed állatorvoshoz nyuladat? Vagy ez meg se fordul a fejedben? Nem árt tudni, hogy a nyulakat is veszélyes, akár az életüket is fenyegető kórokozók támadhatják meg. A kutyák és a macskák mellett a rendszeres egészségügyi tanácsadás esetükben is fontos, ennek keretében a betegségmegelőzést is meg lehet beszélni az állatorvossal.
Macskám van Nyulam van Kutyám van
kisallatorvos; poft; vedd meg a mi jovonket is; parazita; eghajlatvaltozas; kutya; macska; egy az egeszseg kullancs bolha kutya macska állatorvos gazdi felelősségteljes zero-waste éghajlatváltozás Föld Napja parazitaelleni készítmények kisállat élősködők galandféreg vektorok útján terjedő betegségek oltás nyakörv rácseppentő oldat rágótabletta allergia ivartalanítás éghajlatváltoz nyúl nyuszi külső élősködők vakcináció szúnyog myxomatosis nyulak vérzések betegsége RHD parazita elleni készítmények láz Kutya - az első lépések Kutya - gyakori betegségek Kutya - állatorvosnál Kutya - egyéb tippek és tanácsok Macska - az első lépések Macska - gyakori betegségek Macska - állatorvosnál Macska - egyéb tippek és tanácsok Nyúl - az első lépések Nyúl - gyakori betegségek Nyúl - állatorvosnál Nyúl - egyéb tippek és tanácsok gazdi-kisokos gazdi-leszek allati-toplistak