Aktuális hírek

Segítség, köhög a kutyám! Fontos tudnivalók a kennel köhögésről

Az ősz beköszöntével az emberi szervezet fogékonyabb a különböző betegségek elkapására. De vajon ez a kutyákra is igaz? Sajnos igen. A kennel köhögés még akkor is megfertőzheti a kedvencünket, ha kevés időt tölt más kutyákkal, sőt, ha egyáltalán nem jár társaságba. Az enyhébb köhögést sem érdemes figyelmen kívül hagyni, hiszen ennek a betegségnek is számos komoly szövődménye lehet.

Az egyik leggyakoribb endokrinológiai betegség: a pajzsmirigy alulműködés

A hiányos pajzsmirigyműködés, vagy más néven hipotireózis, az egyik leggyakrabban előforduló endokrinológiai zavar a kutyák körében – felmérések szerint minden 150. állat küzd a betegséggel. Szerencsére, ha időben azonosítjuk és kezeltetjük, nem jelent súlyos veszélyt a kedvencünknek.

Vigyázat, kullancsveszély! Élősködők az őszi szezonban

Az enyhe őszi idő kiválóan alkalmas arra, hogy sok időt töltsünk kedvencünkkel a természetben. Azonban ne feledkezzünk meg arról, hogy házikedvenceinket ilyenkor is fokozottan veszélyeztetik a még aktív külső paraziták. A kullancsok számára a magas nedvességtartalmú környezet a legkedvezőbb, így a gyakori csapadékos idő miatt ősszel kiemelt fontosságú kisállataink védelme és bundájuk rendszeres ellenőrzése.

Utazás kutyával: így lesz felhőtlen a pihenés

Ahogy szaporodnak a kutyabarát szállás– és fürdőhelyek itthon és külföldön, úgy kelnek útra egyre többen kedvencükkel. Ám ahhoz, hogy mindenki számára élvezetes legyen a vakáció, időben el kell kezdenünk a felkészülést.
Macskám van Nyulam van Kutyám van
kutya kiskutya állattartás kutya egészsége kennel köhögés fertőzés állategészség kutyatartás pajzsmirigy alulműködés hipotireózis macska macskatartás kullancs babéziózis kutyamalária borreliosis lyme-kór agyhártyagyulladás vérzéses kullancsláz Exspot Scalibor leishmaniasis. szívférgesség állatútlevél védőoltás Kutya - az első lépések Kutya - gyakori betegségek Kutya - állatorvosnál Kutya - egyéb tippek és tanácsok Macska - az első lépések Macska - gyakori betegségek Macska - állatorvosnál Macska - egyéb tippek és tanácsok Nyúl - az első lépések Nyúl - gyakori betegségek Nyúl - állatorvosnál Nyúl - egyéb tippek és tanácsok gazdi-kisokos gazdi-leszek allati-toplistak