Aktuális hírek

A MELEGEBB IDŐJÁRÁS MIATT EGYRE TÖBB A PARAZITA

AZ ÉGHAJLATVÁLTOZÁS HATÁSA A KISÁLLATOK EGÉSZSÉGÉRE Az éghajlatváltozás globális probléma, mely nem csak ránk és a környezetünkre, de kiskedvenceink egészségére is hat. Mit gondolsz? Te eleget tudsz az éghajlatváltozás kisállatok egészségére és viselkedésére gyakorolt hatásáról? Tudtad, hogy a melegebb időjárás következtében a külső élősködők, mint a bolhák és kullancsok hosszabb ideig maradnak aktívak? Nincs ok az aggodalomra, amennyiben ezekre a kérdésekre nemmel feleltél, csak olvass tovább, és többet tudhatsz meg a témáról!

Hogyan gondoskodjunk a cukorbeteg kisállatról?

November a Cukorbetegség Hónapja: becslések szerint közel 7000 kutya és 11 500 macska érintett Magyarországon

Kiskedvenceink is lehetnek cukorbetegek: becslések szerint minden 200 macskából egy és 300 kutyából egy érintett. A kor, az elhízás, a genetika, a fajta, bizonyos gyógyszeres kezelések és betegségek megnövelik a cukorbetegség kockázatát. Öt hasznos tanáccsal segítünk felismerni a cukorbetegség jeleit és könnyebben gondját viselni a cukorbeteg kisállatoknak.

Tudod, mennyi idős a kutyád?

Mint minden gazdi, bizonyára te is fejből meg tudod mondani, hány éves a kutyád, de tudod, mennyi idős valójában? Egyes vélemények szerint éveik számát meg kell szorozni 7-tel, hogy megtudjuk “emberi korukat”, de az igazság az, hogy több szempontot is figyelembe kell venni kutya-barátaink valódi korának meghatározásakor. A kíváncsiak számára összegyűjtöttünk néhány fontos információt, az öregedés jeleitől kezdve, az idős és öreg kutyák közti különbségeken át egészen egy életkormérőig, amelyre oda kell figyelni, hogy idős barátaink egészségesek és boldogok maradjanak.
Macskám van Nyulam van Kutyám van